Marbulinek Member
Pohlaví :
Znamení zvěrokruhu :
Počet příspěvků : 1
Body za aktivitu : 3 Join date : 01. 08. 11 Age : 35 Location : Náchod Co mě pobaví : sport, mejdany a stará:D
| Předmět: Přihláška - prijaty Mon Aug 01, 2011 3:23 pm | |
| O Vás
Jméno: Michael Věk: 22 Jméno kdo tě může doporučit(pokud nikdo takovy není políčko se nevyplňuje): Kulex Předchozí guilda: For the Alliance Uveďtě důvod opuštění vaší předchozí guildy: Není to guilda v pravým slova smyslu...nikdo si tam nepomáhá a jsou to samí nováčci...takových je na serveru spousta...prostě o ničem... Byli jste kicknuti z minule guildy ? Proč ?: ne nebyl
Informace o vašem Charakteru Nick herní postavy: Marbulinek Class: Hunter Level: 66 Hlavní talent build: Markship Vedlejší talent build(pokud jsou dual talenty): zatím není
Technické údaje
Požíváme TS, byl by problém si ho stáhnout ? - používám vnt, skype ale TS3 není žádnej problém
Ostatní
- Napiš nám něco málo o sobě. - Jmenuji se Michael je mi 22 a jsem student. Vysokoškolské vzdělání v oboru sportovní management, dosažený titul: Bc. Aktivně sportuju a taky se rád napiju:DD Momentálně jsem po plastice LCA levýho koleního kloubu takže času na hraní mám až moc:D Jináč myslím, že s hraním wow už mám nějaké ty zkusšenosti tj. znalost taktik všech 80tkových raidů krom UD z předchozího působení na Valhalle spolu s Kulexem.
- Odkud ses od nás dozvěděl ? - Od Kuldy:DD (Kulex)